Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дереча В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Дереча В. А. Роль кардиологических факторов в развитии расстройств адаптации и нозогенных личностных реакций у больных, перенесших инфаркт миокарда [Електронний ресурс] / В. А. Дереча, Э. Р. Габбасова // GISAP. Medical science, pharmacology. - 2013. - № 1. - С. 25-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/msph_2013_1_11
| 2. |
Казакевич М. Л. Современные задачи диагностирования технического состояния авиационной техники методом проникающих веществ [Електронний ресурс] / М. Л. Казакевич, А. И. Семенец, В. Я. Дереча, В. М. Казакевич // Техническая диагностика и неразрушающий контроль. - 2015. - № 3. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TDNK_2015_3_10 Отмечено, что создание новых технологических процессов неразрушающего контроля подтверждает возможность решения задач, нетипичных для традиционного направления применения пенетрантов, например, диагностики ударов самолетов с птицами, поиска начальных очагов коррозии под лакокрасочными покрытиями, исследования топологии течей и др.
| 3. |
Дереча В. А. Расстройства адаптации у военнослужащих первого года службы [Електронний ресурс] / В. А. Дереча, Р. С. Егоров, Г. И. Дереча // GISAP. Psychological sciences. - 2014. - № 4. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psych_2014_4_11
| 4. |
Учанін В. М. Вихрострумовий моніторинг деградації алюмінієвих сплавів під час тривалої експлуатації авіаційної техніки [Електронний ресурс] / В. М. Учанін, О. П. Осташ, С. А. Бичков, О. І. Семенець, В. Я. Дереча // Технічна діагностика та неруйнівний контроль. - 2021. - № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TDNK_2021_1_2 Моніторинг деградації алюмінієвих сплавів є дуже важливою частиною стратегії підтримки льотної придатності старіючої авіаційної техніки. Наведений підхід базується на можливості знайти кореляції між параметрами матеріалу, які можна визначити без руйнування, та характеристиками циклічної тріщиностійкості контрольованого матеріалу. Показано, що питому електропровідність як структурно-чутливий параметр алюмінієвих сплавів, виміряну вихрострумовим методом (ВСМ), можна використати як ефективнй інструмент такого дослідження. Головна перевага ВСМ полягає в можливості проводити вимірювання без прямого контакту з контрольованою поверхнею. З точки зори ВСМ авіаційна конструкцію можна представити як тришаровий об'єкт, який складається з діелектричного захисного покриття, антикорозійного плакування чистого алюмінію товщиною 0,5 мм і обшивки з алюмінієвого сплаву, який підданий експлуатаційним навантаженням. Для вимірювання електропровідності в цьому третьому шарі з високим рівнем заглушення впливу зазору (до 0,5 мм) розроблено новий вимірювач електропровідності типу ВЕПР-31. Отримано кореляцію між видовженням і втомною межею міцності деградованих сплавів типу Д16Т і В95Т1 для різних еквівалентних напружень. Вихрострумові вимірювання питомої електропровідності, проведені на тривало-експлуатованих літаках АН-12 (виробництво 1966 р.) в умовах авіаремонтного заводу в різних зонах крила, підтвердили ефективність запропонованої методології.
| 5. |
Учанін В. М. Автогенераторні вихрострумові дефектоскопи для експлуатаційного контролю авіаційних конструкцій [Електронний ресурс] / В. М. Учанін, С. А. Бичков, О. І. Семенець, В. Я. Дереча, С. А. Александров // Технічна діагностика та неруйнівний контроль. - 2022. - № 3. - С. 22-29. Однією з причин порушень льотної придатності та аварійних руйнувань літаків в експлуатації є зародження та розвиток дефектів втомного і корозійного походження. Періодичний неруйнівний контроль відповідальних вузлів на всіх етапах життєвого циклу літаків є надзвичайно важливим фактором забезпечення їх безпечної експлуатації. Вихрострумовий метод має низку переваг у порівнянні з іншими методами контролю авіаційних конструкцій через високу чутливість до дефектів різного походження, продуктивність і можливість виявлення дефектів без безпосереднього контакту з поверхнею об'єкта контролю або навіть через різні покриття без їх видалення. Метод використовують для виявлення експлуатаційних дефектів елементів авіаційних конструкцій, зокрема таких, як фюзеляж, крила, колісні диски, лопатки та турбіни авіаційних двигунів, кронштейни тощо. Вихрострумову дефектоскопію з використанням високих робочих частот застосовують для безконтактного виявлення неглибоких поверхневих тріщин, зокрема таких, що виникають внаслідок втоми. Метод не має альтернативи за необхідності виявити тріщини у важкодоступних місцях, зокрема на бічних стінках заклепкових отворів. Наведено вітчизняні автогенераторні вихрострумові дефектоскопи сімейства ЛЕОТЕСТ із двоконтурною коливальною системою, які працюють у режимі переривчастої генерації. Дефектоскопи пройшли державні випробування та включені в регламент з технічного обслуговування літаків ДП "Антонов" і авіаційних двигунів ДП "Івченко-Прогрес" і ПАТ "Мотор-Січ". Наведено загальні методичні рекомендації та приклади застосування дефектоскопів для контролю вузлів літаків і деталей авіаційних двигунів в умовах їх експлуатації. Надано пропозиції щодо подальшого вдосконалення автогенераторних дефектоскопів із метою зменшення впливу на достовірність контролю суб'єктивних факторів, пов'язаних із кваліфікацією оператора-дефектоскопіста.
|
|
|